כל המרכיבים הם מסונכרנים ותלויים אחד בשני , שנבין את ההרמוניה של שלושת המרכיבים האחרונים, נוכל לתכנן את המרכיב הראשון והחשוב ביותר שזה הדירה, המוצר שלנו, המתאים ביותר לאווטר שמצאנו כאידאלי בהתחשבות בלוקיישן של הפרויקט והמחיר האופטימלי שנוכל לגבות מהאווטר שלנו, ובכך נמקסם את הרווח היזמי.
כדי שהמוצר יפגוש את הרגש של הלקוח וייתן לו לחוות חווית מגורים שלא יוכל לסרב לה, גם אם זה אומר לשלם קצת יותר ממחיר השוק, וכתוצאה מזה נוכל לתמחר יקר יותר ולחסוך זמן וכסף על השיווק, בזה שנמקד את השיווק ללקוחות המדויקים לפרויקט מה שיוזיל את הקמפיין ויגביר את אחוזי ההמרה משום שהלקוח ירגיש שהדירה תוכננה בדיוק בשבילו ולא יהיו לו חסמי קניה.
הלוקשיין זה המרכיב החזק והחשוב יותר בשוק הנדל"ן, מתוך הבנה מעמיקה של מיקום הפרויקט נוכל להבליט תועלות בשיווק ובמכירות. לכן צריכים לעשות ניתוח עמוק של מיקום המגרש עליו אנחנו בונים.
תמחור הוא אחד מהסודות להצלחת הפרויקט, צריך להיות כמה שיותר גבוה כדי לשמור על העקרון של למקסם את רווח היזמי, ומצד שני שעדיין יהיה אטרקטיבי ללקוח. יש הרבה גורמים שצריכים לקחת בחשבון שמתמחרים פרויקט, זה לא להגיד X מחיר למ"ר, צריך לבדוק כל דירה ודירה ולהבין את היתרונות והחסרונות שלה לעומת דירות אחרות בפרויקט. לכן צריכים לעשות ניתוח עמוק של המוצרים שיש לנו למכירה, ביחד עם נתוני הנדל"ן באיזור עליו אנחנו בונים.
מי זה הלקוח האידאלי של הפרויקט, לפי התובנות של ניתוח הלוקשיין והתמחור של הפרוייקט נוכל לסנן אוכלוסיות המתאימות לפרויקט שלנו ולמחירים שאנחנו רוצים למכור, שנבין מי האווטר שלנו ואיך הוא אוהב לחיות ומה הוא צריך בשביל זה, נוכל לתאם את תוכנית הדירה לפי מטרז', כמות חדרים, גודל מרפסת, מחסנים, חניות, המפרט הטכני, והאמנייטיס (אם רלוונטי) ונמתג את הפרויקט ב"שפה" שלו, הכל יהיה מכוון אליו בקמפיין השיווקי.
בשלב זה נעריך את שווי הדירות,נבצע סקירת השכונה והאיזור ואפיון הלקוח האידיאלי.
נבנה תוכנית שיווק המתאימה לקהל המדויק שאפיינו בשלב א, נבדוק את היסטורית המכירות בשכונה ונתוני הפרויקטים המוצאים היום למכירה באיזור.
ההמלצה שלנו היא לשווק כל פרויקט באופן מודולרי. תחילה נשווק את הפרויקט במשך כמה חודשים בעלויות מינימליות, עם ניצול של הקשרים ויחסי ציבור של המשרד, מאגר לקוחות רציניים, הודעות לעיתונות וקצת דיגיטל.
לאחר חודשיים עד שלושה ואחרי שניצלנו כל ערוצי השיווק האורגני, נצא בקמפיינים שיווקיים המיועדים לקהל ההמטרה תוך יישום המסקנות משלב השיווק הראשוני. כך נצמצם עלויות ונמקסם מכירות.
שם הפרוייקט: ניצני פארק הנחל
עיר: בן שמן
מס' יחידות: 144 יח'
סטטוס: בשיווק
שם הפרוייקט: ענבה דרימס
עיר: מודיעין
מס' יחידות: 28 יח'
סטטוס: בשיווק
שם הפרוייקט: נופי השפלה
עיר: גן יבנה
מס' יחידות: 90 יח'
סטטוס: בשיווק
שם הפרוייקט: ניצני הרובע
עיר: ניר צבי
מס' יחידות: 201 יח'
סטטוס: בשיווק
שם הפרוייקט: מדורגי ארגמן
עיר: מודיעין
מס' יחידות: 124 יח'
סטטוס: הסתיים
שם הפרוייקט: ניצני פארק הנחל
עיר: בן שמן
מס' יחידות: 144 יח'
סטטוס: בשיווק
שם הפרוייקט: buchman art
עיר: מודיעין
מס' יחידות: 24 וילות
סטטוס: בשיווק
שם הפרוייקט: park view מורשת
עיר: מודיעין
מס' יחידות: 24 יח'
סטטוס: בשיווק
נאפיין את הלקוח האידיאלי לפי איזור הפרויקט, אופי האוכלוסייה, מעגל הרוכשים הראשוני ומחירי הדירות
נתאים באופן מושלם את מפרטי הדירות לקהל המטרה שלנו כך שהדירות יתאימו במדויק ונגיע למחיר מקסימלי לדירה
נבנה תוכנית שיווק מודלרית המשלבת שיווק אורגני, פנייה למאגרי הלקוחות, הדמיות ושיווק דיגיטלי לקהל המדויק
נעבוד עם התוכנות היעילות והמוכרות בתחום, וכמובן דוחות ועדכונים שוטפים מול יזם הפרויקט
מייסד החברה יואל שפריצר, עלה לארץ בשנת 2008, מהרגשה שארץ ישראל היא ביתנו כעם. יואל הכיר את אשתו בארץ ויצא לשוק העבודה כדי לפרנס את ביתו. למרות הלימודים האקדמאים של יואל בשיווק, הוא התחיל בעבודות הפשוטות ביותר של שטיפת כלים וכו' מתוך אחריות אישית, אע״פ שהגיע ממשפחה מבוססת בדרום אמריקה שמעולם לא היה צריך להתעסק עם דברים אפילו קרובים לאלו. בכל מקום שיואל נכנס לעבוד, זיהו את הפוטנציאל שלו וקידמו אותו במהירות עד שיואל קיבל הצעה להיכנס לתחום הנדל"ן, שם יואל הרגיש שהוא מצא את מקומו במיוחד שהוא הגיע עם ניסיון בנדל"ן עוד מאורוגוואי.
מהרגע שיואל נכנס לעולם התיווך הוא ראה ברכה גדולה ונהיה מהמתווכים המובילים במודיעין.
יואל הרגיש שעיקר התשוקה שלו היא דווקא בפרויקטים חדשים,
ולכן הקים חברה משלו משום ששם הוא יכל להביא לידי ביטוי את היכולות שלו והכישרונות שלו במעורבות באסטרטגיה של הפרויקט
אם זה מיתוג ייחודי ומבדל לפרויקט, ניהול השיווק, תמחור ומבצעים ועוד…
כדי להיות מוביל בתחומו יואל התמחה במקצועות המשא ומתן במוסד המוביל בישראל והפך להיות מרצה בין לאומי.
יואל פיתח את השירות לו הרבה מעבר לשיווק פרויקט או מכירות בשטח. ונותן שירות מקיף של סמנכ"ל שיווק בעזרת שיטת "דלת"א" למיקסום הרווח היזמי. ומאז נתן שירות לחברות בנייה מהמובילות בארץ.
יואל הגיע להישגים מדהימים בפאן האישי והעסקי.
כיום יואל נשוי עם 5 ילדים ומרגיש שהוא חי בתשוקה.